Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website

Oficiálna web stránka Štátny pedagogický ústav

[Zobrazuje sa optimalizovaná verzia stránky pre slabo vidiacich alebo špecializované či staršie prehliadače.] Prejsť na pôvodnú verziu...


Začiatok stránky, titulka:

Pred začiatkom nového školského roka zasadalo kolégium riaditeľa ŠPÚ

Pokračuj v čítaní alebo preskoč na menu. Ďalšie možnosti: Začiatok stránky; Vyhľadávanie; Pätičkové informácie.

Pokračovanie obsahu:


Pred začiatkom nového školského roka zasadalo kolégium riaditeľa ŠPÚ

„Ako tajomník tohto výboru som povinný požiadať o odpočet plnenia úloh členov výboru za posledné dva roky ihneď po oficiálnom prevzatí protokolu o výkone tejto funkcie,“ uviedol riaditeľ ŠPÚ.

Členovia kolégia riaditeľa Štátneho pedagogického ústavu Ľudovíta Hajduka na poslednom zasadnutí rokovali o administratívnych otázkach, týkajúcich sa inštitúcie, ako aj o aktuálnych výzvach pre nadchádzajúce obdobie a realizácii najbližších vzdelávacích aktivít výskumno-vývojových pracovníkov ŠPÚ.

„Štátny pedagogický ústav spolu s Francúzskym inštitútom v Bratislave otvárajú v októbri kontinuálne vzdelávanie pre učiteľov francúzskeho jazyka všetkých typov a stupňov škôl. Štúdium bude realizované kombinovanou formou dištančného a prezenčného štúdia. Po úspešnom ukončení štúdia v júni budúceho roka bude absolventom priznaných 25 kreditov,“ konkretizoval riaditeľ ŠPˇU Ľudovít Hajduk.

Štátny pedagogický ústav v spolupráci s Európskym Wergeland Centrom – organizáciou Rady Európy, pripravuje tiež druhý ročník akadémie vzdelávania k ľudským právam a demokratickému občianstvu. Jesenná akadémia 2017: Demokratické školské prostredie pre všetkých, ktorá sa bude konať 18. - 21. októbra v Bratislave, je určená pre základné aj stredné školy na Slovensku.

„Vzdelávanie je otvorené základným aj stredným školám, ktoré chcú rozvíjať demokratickú školskú klímu, aby tak podporili aktívny prístup žiakov k dianiu v spoločnosti, školám s rozličnými skúsenosťami v práci so žiakmi zo sociálne znevýhodneného prostredia, so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami či so skúsenosťami s prejavmi sociálnej nerovnosti medzi žiakmi alebo xenofóbnymi a netolerantnými postojmi v školskom prostredí,“ definoval obsah akadémie riaditeľ ŠPÚ Ľ. Hajduk.