Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator website

    


1.2 Identifikovanie determinantov profesijného rozvoja učiteľov MŠ, ZŠ a gymnázií

Cieľom aktivity je identifikovať faktory determinujúce proces implementácie reformy v MŠ, ZŠ a gymnáziách z roku 2008, zistiť stav jej dopadov a identifikovať vplyv rozvoja profesijných kompetencií učiteľov prostredníctvom kontinuálneho vzdelávania v súvislosti so zavádzaním školskej reformy do praxe, pomenovať slabé a silné stránky tohto procesu.

Hlavnou funkciou aktivity je identifikovať vplyv rozvoja profesijných kompetencií pedagogických zamestnancov materských škôl, základných škôl a gymnázií prostredníctvom ich ďalšieho vzdelávania na úspešnosť zavádzania reformy v systéme vzdelávania, vrátane odporúčaní na zmenu procesov v danej oblasti.

Výstup aktivity 1.2

Výskumná správa